środa, 31 sierpnia 2016

Alllee!!!


  Witam  wszystkich ..dziś dzień jak co dzień ....ale ale... nadszedł nie ubłaganie czas końca wakacji :(

  i chyba na tym mogła bym skończyć tego posta ale ale...!!!

  Jako, że mamy dziś  ŚRODĘ!  zaczęło się aktu na koniec, którego czekamy wszyscy... chyba?!
  Ja czekam i mam nadzieję iż dziś wznowią zadania dla tych co ukończyli już etap  Szczelin      Pandorycznych  i Run... i dobrze radzę  załodze SSo abym się tym razem doczekała!!!! Bo
wieje nudą....

 Mój  lapciowy zegarek pokazuje, że mamy  godziną  11:35 czyli zbliżamy się do magicznej  chwili...
 kiedy to  przeczytamy na FB ......serwery działają!!!

 oj wkradło mi się tutaj straszne bbleble ble.


  Ale ale ale...ale ..

Pewnie już wiecie wszyscy Nasza Mistrzyni,

-  Chantal RAINHEART  -   prowadzi bloga!


- tu pod tym adresem znajdziecie cudowne miejsce...polecam!

Zapraszam również  na  fb


******************************************************



 to chyba wszystko na teraz....lecę sprawdzić czy już serwery działają..heh  ♥♥♥

2 komentarze:

  1. Kendra, nie przestajesz mnie zarumieniać :P Prawda w sosie zaczyna wiać nudą, mam nadzieję, że przez te stajnie, które nam obiecali i doczekamy się cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam oj tam.... wiem co piszę :) a co do nudy...masakra coś słabo się starają :((

    OdpowiedzUsuń

.

.