czwartek, 30 czerwca 2016

Tajemnice ....

     Ah  udało się i jest wreszcie internet!!! 3 dni bez neta to masakra....ale zacznijmy odkrywać tajemnice  ....

     Epona -  ten teren posiada wiele sekretnych miejsc... kilka z nich możemy dostrzec gołym okiem i  nie domyślimy się,że są sekretne!
Pewnie o tym wszystkim już wiecie ale jak to gdzieś napisałam ten blog ma być moim pamiętnikiem o sso.

     Jest miejsce o którym zupełnie nie wiedziałam a jak się zdaje będzie dość istotnym punktem w  walce ze złem!


         Jakość zdjęcia jest jak jest ... a jest niezależna od nas.... tam po prostu jest tak ciemno ..czy w dzień czy w nocy...Nie wiem czy widać dokładnie co tam jest .... podpowiem...posągi 4 koni!
Są to konie, które dość dobrze znamy z gry...

1. Jednorożec


2. Błyskawica


3.dziwny....Koń z brodą?


4.Pegaz



    Początkowo zastanawiałam się  co to za konie... potem dostrzegłam,że każdy z nich oprócz wyglądu posiada również  symbole....Błyskawica,Słońce,Gwiazda,Księżyc.....jasne zatem jest,że są to konie dziewczyn...4 konie Jeżdżców Dusz!!!    Alex, Lisa, Linda,Ann
    Co dalej...i dlaczego???



A dalej  jest  ta dziwna budowla...schody ...donikąd...? hm  jeszcze wówczas nie załapałam
 co to jest  i do czego może się przydać... obejrzałam to miejsce dokładnie....zauważyłam,że  po obu stronach  tych schodów są  te same  symbole co  przy koniach...




I wszystko stało się jasne ...jest to portal... ale  gdzie? do  świata Pandorii?  Być może... zaciekawiła mnie to na tyle,że  postanowiłam  dotrzeć do wszelkich wiadomości jakie są w internecie....
Oglądałam wiele blogów, zapisów z tym tematem związanych i trafiłam  na  coś  bardzo ciekawego!!




To jest obrazek dokładnie tego samego miejsca ..widać dokładnie  posągi koni i znaki na nich...
Ci z Was,którzy już  mieli styczność ze szczelinami pandorycznymi ...zauważą  różową poświatę w tym miejscu.... tak!  To portal..dzięki któremu dostać się można  do świata Pandorii...co to dla nas oznacza  jeszcze nie wiadomo bo zdaje się będzie  to dalsza przyszłość w świecie sso....dziś jednak każda z nas  wymyśla  różne teorie na ten temat....Epona  znana jest ze swej tajemniczości  bo znajduje się na jej terenie wiele różnych  dziwnych acz ciekawych miejsc.....

Jak się tam dostać.... tu jest link do filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=Ms_bN43FgIw
 warto tam pojechać...zobaczyć...na własne oczy!

Ten post ma się ku końcowi ..ale to nie koniec tajemnic....cdn

pozdrawiam serdecznie :) ♥♥♥♥♥ kendra.L

2 komentarze:

.

.