czwartek, 16 czerwca 2016

Różowy świat

    Otwieram  rano sso, wybieram  konika do   trenowania  i pierwsze co mi się rzuca w oczy to szare niebo!!! ....myślę sobie co jest grane, przecież w tym rejonie zawsze niebo było piękne !

Grafika mi na lapciu siada czy jak??  Zobaczyłam wreszcie że całe miasteczko Srebrnej Polany  w różowych barwach a ludziska  w środku ganiają jak  wściekli!? O co kaman? No dobra jadę sprawdzić ....ahh!!! i tu przypomniało mi się zadanie z przed kilku dni o szczelinach pandorycznych!



Po wizycie u Radnego wszystko się wyjaśniło! Przyszedł czas i na mnie (w końcu!!!)  aby   rozpocząć walkę ze Szczelinami Pandoriii...szczerze powiem  bardzo mi się  te zadania podobają  :)
Bo za ich sprawą ten żółty pasek na dole  dość szybko poszedł do przodu co oznacza, że już za chwilę  wskoczę na 18 lvl.:)

Alex  bronić miała  Miasteczka dopóki ja nie wrócę od  Czarownicy Pi ...




Nie wiem czy wiecie ale POCHŁANIACZ CIENI  zmonowany został  z kilku różnych rzeczy.
Czarownica  coś tam go zaczarowała,Avalon  dodał jakieś zioło i od tego momentu to urządzenie stało się pułapką na Tropicieli Cieni. ( W tym momencie przypomniał mi się film.."Pogromcy Duchów", którzy mieli  dość podobny sprzęt ) A teraz przepraszam bo mnie wzięła głupawka!!! hihihihihihi...::::))))                                      .......                   .........  aż się poplułam ze śmiechu...

Po paru minutach ...  wracając do tematu (śmiech)  



Wpadam do miasteczka  z machinerią na plecach  i  zabieram się do  hihihi pochłaniania   tych Cieni... udało mi się szybko  oczyścić miasteczko  ale zostały  szczeliny.....pamiętałam to czego uczył mnie  Fripp, więc kłopotów być nie powinno!  I nie było  ....ale  .. 



Od tej pory  cały świat Jorvik oglądam na różowo... bo gdzie tylko nie spojrzę to  te różowe łuny otwartych szczelin.  Tego dnia  zamknęłam tych szczelin  chyba z siedem...teraz  jest ich rtochę mniej już a szkoda  :(   Zadanie bardzo bardzo fajne oby takich  sso  wymyślało coraz więcej i więcej!

O! jest kolejne zadanie ...Ale  czy ktoś mi może powiedzieć  kiedy są zadania z RUNAMI???  Bo jak do tej pory   nie było ani jednego!! To od czegoś zależy, nie wiem może czegoś  nie zrobiłam...dajcie znać jeśli wiecie.

pozdrawiam kendra.L


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

.