środa, 8 czerwca 2016

Aktualizacja...BOMBA!!!

Pisałam Wam wcześniej,że już nie mogę doczekać włączenia serwerów... sprawdzałam chyba ze sto razy czy już? DOCZEKAŁAM się wreszcie a ze mną chyba całe grono graczy! Czy było warto tyle czekać? Błah....PEWNIE ŻE BYŁO WARTO!!!!! O tym co będzie tak naprawdę dowiedziałam się z ostatniego 2 serii filmiku Star Stable Show....na żywo jednak wyglądało to wszystko o wiele lepiej♥ Rozpoczęła się hit gonitwa do Jodłowego Gaju gdzie na polance czekała ta mega niespodzianka JJJEEeeeeeeeeehhhuuuuu!!!!!! Ale gdzie to jest ..uwierzcie mi takiego dużego tłumu to ja nie widziałam jeszcze na sso! W całym tym pędzie aby odszukać to miejsce oszalałam!!!! tak po prostu oszalałam.....aaaaa widzę widzę!! czytałam wpisy na chacie...jest! jest! tu! tadam znalazłam...i kupiłam... *****************************************************************************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************************************************************************
******************************************************************************************************************************************************************************* Ja również kupiłam tego magik kunia ale zdjęcie jutro wstawię...ostatnio mam troszkę zaległości ..koni mi przybyło 4 sztuki ..poszalałam troszkę dzięki double!!! Dziś kończę idę spać bo rano do lekarza..papa karaluchy pod poduchy♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

.