niedziela, 19 czerwca 2016

Niedzielne lenistwo :)

   Oooo  niedzielka.... moja Mamcia zarządziła,że tę niedzielę spędzimy rodzinnie i leniwie.......

Niestety mojemu piesiowi  wcale to nie pasowało bo chyba już się przyzwyczaił  do niedzielnych spacerów i ciągłych zabaw na łące za miastem!

Chcą nie chcąc musiałam  iść z tym kudłaczem na  spacerek.....zaciągła  mnie aż  nad jezioro ...gdzie z chęcią  zaczepia kaczki :)
 Kaczkom się to nie bardzo  podobało ale moja Tośka  była w siódmym niebie.





Po powrocie do domu czekał na mnie obiadek...zupka grzybowa  - mmm pychotka :):):)

Tata zaproponował  rozegranie partyjki w euro biznes ale powiedziałam mu żeby sobie wybił z głowy a jak chce w coś pograć to niech karciochy wyciągnie...i okaże się kto w tej rodzinie jest mistrzem!!!
Graliśmy ze trzy godziny... a w połowie partyjki dołączyła i  mama.  Ja mogłam liczyć jedynie na wsparcie mojej Tośki więc  przegrałam!
 Potem już  były góry lodów o moim ukochanym smaku truskawkowym, które moja Mamcia sama robiła.........  mmmmm paluszki lizać!!!!!!!!!

O 19:00 włączyłam lapcia bo musiałam stawić się na zebraniu klubowym....  planowałyśmy  zajęcia na nadchodzący tydzień. Aha i informacja dla wszystkich którzy chcą dołączyć do nas....przykro  nam ... ale  REKRUTACJA ZAMKNIĘTA!  Po zebraniu  wyłączyłam grę bo nie mam aktualnie żadnych zadań do zrobienia:(

Na dalszą część dnia  moja rodzinka się podzieliła .. tata - mecze ,mama -  czyta a ja  siedzę  w necie:)

Żegnam się leniwie ...papa






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

.