piątek, 24 czerwca 2016

Epona !!!

   Hejka kochani.  .otwarcie nowego  terenu cieszy wszystkich :) Nikt jednak nie wiedział  jak tajemniczym  terenem będzie nowy obszar...

   Herman - jest kluczową postacią,dzięki której udaje się nam przedostać starą drogą przez Góry Szarej Rosy! Wspinaczka pod górę i  szybko stajemy na terenie Epony!!
Tam swoją siedzibę  posiada  wrogo nastawiona  do wszystkiego i wszystkich  firma G.E.D...już na samym początku przygody naszego przewodnik zostaje złapany a nam przypada w udziale spotkanie z tajemniczą Panią "X".

  Nie wiem czy pamiętacie ale pierwszy raz  na teren Epony dostałam się dzięki bugowi..i to w nocy!
Od razu stwierdziłam,  że to najpiękniejszy i najbardziej tajemniczy teren jaki do tej pory sso otworzyło!

Po kilku dniach udało mi się tam dostać Legalnie! Nawet odkrywając DuD nie czułam  się tak zafascynowana  i tak przejęta... ale od początku...a zaczynamy tu...





Nie będę opisywać krok po kroku co  trzeba zrobić bo to nudne...Epona  to dość obszerny teren  i jest dużo do  opisania!
Teren dzieli się na miasteczko - Nowa Grań, Lustrzane Bagna oraz Księżycowy Sierp..są to 3 dość istotne miejsca ale Epona to o wiele więcej...To sekrety i tajemnice..przedziwne miejsca. Jeśli  się o nich nie wie  to  można na nie ....nie trafić!
Ja aby napisać  tego posta  przeszukałam kilka blogów i oglądałam kilka filmików .... moim celem jest aby przekazać Wam jak tajemnicze to miejsce, łączące ze sobą mnóstwo różnych wątków....do końca nie wiem czy  wszystkie zostaną wykorzystane do naszych zadań..ale znaczna część na pewno!

I abyśmy się dobrze zrozumieli....nie twierdzę,że poznałam wszystkie tajemnice i że znalazłam wszystkie sekretne miejsca....myślę nawet, iż jest tam tego znacznie więcej....
Epona  jak dla mnie to najpiękniejsze miejsce w całym sso...kocham  pomarańczowe lasy, kocham również dud i całą srebrną polankę...ale  teren epony... eh ♥♥♥♥♥

Zaczynamy---  myślę,że te fotki  mówią same za siebie...



teren budowy G.E.D
-------------------------------


widoczek na Księżycowy Sierp
--------------------------------------------



a to już młyn w Księżycowym Sierpie
-----------------------------------------------------------



posiadłość rodziny Buttergood-ów... ludzi rządzących  w Eponie.. związanych ściśle z G.E.D
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



A to już widoczek na miasteczko - Nowa Grań 
-------------------------------------------------------------------


a to już  z bliska....jest to dość  nowoczesne miasteczko ...którego głównym bohaterem  jest Ricki - osobnik, któremu pomagamy   wygrać zawody...
-------------------------------------------------------------------------------------




Pierwsze co mnie oczarowało na tym terenie to   niespotykana dotąd na sso  różnorodność roślin...kwiatów.. 
Oprócz nowych gatunków
 ..tropikalnych  kwiatów w pewnych miejscach znajdziemy również takie ,które już w sso są!
Fioletowe kwiaty z Kopyta, kwiaty znane nam  z "V"  z których zbieramy łzy Aiden .. są również i róże...


to  obrazek z  rzek Lustrzanych Bagien...lilie i popularne rośliny zwane pałkami wodnymi...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


na tym klombie znajdują się  rośliny, które znajdziecie w całej Eponie...ale to nie wszystkie..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



takich ..hm jam?? znajdziemy kilka... co to? nie wiem  ...ale na temat tych jam jak i całej Epony pojawiło się kilka  teorii....czy okażą się prawdziwe???  czas pokaże!
Ja myślę że to przejście do podziemnego świata ...???   ale chyba sama w to nie wierzę...


Jak widzicie post  jest dość obszerny a ja nie  opowiedziałam jeszcze o Sekretnych Miejscach...
aby nie przeciągać  opiszę resztę w kolejnym poście....

ps. dziękuję za odwiedziny  i proszę o komentarze...macie swoje teorie na temat  Epony...dajcie znać....a i szaleńczych wakacjii..papa♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

.