wtorek, 14 czerwca 2016

Wywiad z Mistrzynią

Wieczór! Czy ja napiszę w końcu posta za dnia???! hmm...może dożyję zobaczymy.... a co dziś HA HA HA!

Dziś to znaczy teraz WYWIAD! Mojemu czarowi uległa jedna z najbardziej utalentowanych
osóbek,znana wszystkim ze swoich magicznych i przepięknych EDITÓW!!!
 Pierwsze rozmowy rozpoczęłyśmy   w niedzielę 12.06.2016 r. na czacie FB.                                                                
                                         CHANTAL RAINHEART    


                           

        1.Jak masz na imię w realu?

* Niestety moi rodzice postanowili mnie skrzywdzić, dać ujście swej wybujałej fantazji i ochrzcić mnie imieniem, którego nie znoszę - Kinga. 

 2Ile masz lat?

* Odpowiem wymijająco - jestem tak stara, że wielu z Was mogłoby mówić do mnie mamo :)

        3. Co lubisz robić najbardziej?

* Wiele rzeczy lubię robić, ale chyba największą frajdę sprawia mi podróżowanie!


             4.Jaki jest Twój ulubiony kolor?

* Dopóki nie związałam się z pewną firmą, moim ulubionym kolorem był żółty. Teraz definitywnie wygrywa czerwony. 


          5.Chodzisz do szkoły? (jakiej?)

* Hoho. Do szkoły chodziłam już dawno temu, na szczęście mam ten dramat za sobą :):)


                            6. Jak długo grasz w Star Stable Online?

* Dokładnie nie pamiętam. Założyłam konto dawno temu, przypomniałam sobie o nim .. może w listopadzie 2015? Tak chyba było.

                            7. Jaka jest Twoja ulubiona rasa koni w SSO?

*Zdecydowanie angliki. 

    8.Czy jeżdzisz konno w realu?

* Jeździłam przez 16 lat. Niestety poważna kontuzja podczas zawodów wykluczyła mnie z tej frajdy i zostało mi tylko śmiganie na SSOwych pikselach.

                                  9Jak długo zajęło Ci zrobienie pierwszego edita?

* Niewiele. Mój pierwszy edit był robiony myszką i był naprawdę żaaałosny.

 10. Co Cię denerwuje?

* Wiele rzeczy jest w stanie wyprowadzić mnie z równowagi, i z tej równowagi często jestem wyprowadzona, ale chyba jednak najbardziej doprowadza mnie do szału ludzka bezmyślność i okrucieństwo. 

                                11. Masz inne zainteresowania poza grafiką i końmi?

* Konie były całym moim życiem, teraz została mi szara rzeczywistość. I psy. Zawsze są jeszcze psy.

       12. Hejt - to porażka czy motywacja?

* Ani jedno, ani drugie. Konstruktywna krytyka albo nawet sama krytyka jest motywacją, natomiast hejt jest oznaką zazdrości albo nienawiści z nieznanych dla nikogo powodów, ale nie zamierzam Was tym zanudzać :)

                           13. sso/ na jakim serwerze rozpoczęłaś  grę?


* Grę rozpoczęłam na Miodku.


                           14. Czy spodziewałaś się,że tyle osób poprosi cię o edit?


 * Nie. Nie wiem, w sumie.

                           15.edit/ co sprawia ci największą trudność?

*  Ludzki nos. To straszne jak ja nienawidzę nosów. Idealny edit byłby dla Voldemorta :)

                           16. muzyka/ ulubiony zespół lub  nurt muzyczny ?

*  Nie mam ulubionego nurtu, natomiast niezmiennie od lat jestem fanką/fanatyczką fińskiego zespołu HIM. Od niedawna do grona najulubieńszych dołącza Sia i szwedzki zespół First Aid Kit. Co nie oznacza, że nie słucham niczego innego.

  17. Jesteś jedynaczką?

* Tak

                 18.Czy masz przyjaciółkę od serca?

* Niestety w żadną przyjaźń nie wierzę, chyba że mogę tu doliczyć moją mamę?


                           19. Co poradziłabyś początkującym editowcom?

*  Żeby się nie poddawali i uzbroili w cierpliwość - to naprawdę żmudna praca!

                20. Czy czujesz już że jesteś popularna?

* A jestem? :)

      21..Jak sobie radzisz ze stresem?

* Prawdę mówiąc - wcale sobie z nim nie radzę :(

  •                            22. .Twoja rada dla wszystkich tych,którzy chcieliby abyś zrobiła dla nich edita 

* Wyrzućcie wszystkie żelazka i mikrofalówki, od dziś zdjęcia w grze robimy klawiszem PrintScreen - a!!!!


Jak widzicie Chantal  poradziła sobie świetnie  z  ogniem* pytań, bardzo dzielnie.  Dziś tych pytań było by chyba  ze dwa razy tyle!! Myślę, że kiedyś jeszcze Chantal da się namówić ponownie?   hm zobaczy się:) 
Chantal dziękuję Ci bardzo  za  przegadany wieczór :) i towarzystwo ♥♥♥
Dziękuję  jeszcze bardziej za to,że dałaś się namówić :)  Pozdrawiam Cię serdecznie!


To na dzisiaj już chyba koniec...łóżko woła a rano trzeba szybko wstać...a i "R" już pokrzykują .....dobranoc 


Kendra*L




9 komentarzy:

  1. Również pozdrawiam i za miłe towarzystwo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wywiad! Fajnie, że mogłam się czegoś dowiedzieć o Chantal, zwłaszcza, że uwielbiam jej prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O JESTEŚ PIERWSZĄ OSOBĄ KTÓRA WSTAWIŁA TU na BLOGU - KOMENTARZ>>oprócz mnie i Chantal... będę o Tobie pamiętać przy rozdawajce rocznicowej..dziękuję za ten komentarz i cieszę się, wywiad się podobał...jeśli jest ktoś z kim wywiad mogłabym zrobić daj mi znać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A czym się wsławiła ta Doris Silvervalley?

    OdpowiedzUsuń
  5. Prowadzi Golden Rush wgl. wszyscy ją znają, może powie w końcu coś rozsądnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAAA ja nie znam jej .. ale skoro tak to poszukam tej Doris i namówię na wywiad:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fb nazywa się chyba Dominika Dorjan Różowicz. :P

      Usuń
  7. aaaaaaaaaaaaaaaaa Dorian....a ja ogłosiłam na grupie poszukiwania!!!! ale ..dzięki

    OdpowiedzUsuń

.

.