niedziela, 12 czerwca 2016

Magiczne konie *

Niedziela!:(..czas leniwie spędzony po części przy telewizorze ale i z małymi wędrówkami..na dzisiejszym spotkaniu w klubie nie byłam :((( hm *R* chyba każdy wie co to znaczy? Udało mi się w końcu dorwać do lapcia i wskoczyć chociaż na chwilkę na sso! Kilka dni temu obiecałam wstawić fotkę moje nowego nabytku,który to został zakupiony w środę. Koni o magicznych mocach było do wyboru 3...dwa z nich już mieliście okazję pooglądać w postach poniżej.. dziś przedstawiam trzeciego a raczej trzecią bo to klacz.. i troszkę więcej o nich napiszę.
Ten magiczny kuń to Dziki Koń Jorveski...zowie się *Star Princess* i jest to moja druga klacz:)Ma magiczne właściwości i tak ja 2 pozostałe zmienia sobie kolorek sierści! Na polu i w lesie konie są zawsze prawie w swych barwach magicznych, kiedy jednak zbliżamy się do miasta zmieniają kolorek na tak zwany bazowy...moja klaczka staje się taka:
Jako czarnula jest równie śliczna♥ Od tej aktualizacji na Star Stable zrobiło się bardziej kolorowo i magicznie...do kiedy konie można kupić? Tego nie wie nikt! Słyszałam opinie,że tylko do następnej aktu ale sso w tej sprawie milczy! To chyba tyle na dziś ..od jutra wracam do prac remontowo - graficznych bloga. Mogę obiecać kilka ciekawych postów w przyszłym tygodniu a największą sensacją będzie chyba wywiad jaki dziś został zapoczątkowany... z kim??? Mogę napisać tylko tyle.....z Mistrzynią która do perfekcji opanowała programy graficzne różnej maści....a jej prace są po prostu rozchwytywane jak świeże bułeczki!!!!!! pozdrawiam serdecznie papa dobranoc ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

.