piątek, 3 czerwca 2016

Deszcz kamieni


 Witam moich anonimowych czytelników....


Zaczęło się na farmie starego Jaspera, spadł  deszcz dziwnych kamieni.. dziwnych bo fioletowych.
Wzięłam próbkę kamieni i pojechałam po poradę do Czarownicy Pi..ta zaś próbkę przebadała i  stwierdziła że muszę pójść  w górę  aby zobaczyć co tak naprawdę się stało..
Im wyżej szłam tym kamieni było więcej a i pojawili się  Tropiciele Cienii... Pi nakazała zatem  pojechać do  swego męża,który jest radnym w miasteczku Złotolistnych.Klaus miał pomóc w uporaniu się  z tropicielami... I faktycznie  tak było ale jak to w sso  trzeba było się nabiegać! A to do Wędkowicza  p.Trouta a to poszukać zagubionej  butli ..wszystko co potrzebne było  na szczęście w okolicy miasteczka....
Przy okazji wlazłam na samą górę latarni ..a tam ...hm cudny krajobraz....

                                                                       


Wróćmy jednak do tej historii z kamieniami......Z całym sprzętem do łapania  tropicieli  wróciłam do Pi , która już czekała...Czekało mnie teraz bojowe zadanie  czyli złapać do  tego niby plecaka Tropiciela.Na szczęście poszło szybko  i myślałam że już będzie koniec historyjki  ale nie!
Musiałam pojechać z tym złapanym cieniem do Avalona  aby zaradził co zrobić teraz z tym złym duchem w plecaku???
 Następnego dnia  ...zbierałam jakieś ziele w  ogródku. A z  tego ziela Druid zrobił specjalny proszek  na odczarowanie  cienia tropiciela. Okazało się bowiem,że te cienie tropicieli to nic innego jak  złe duchy!


Złapałam wszystkich tropicieli cieni a potem dzięki proszkowi od Avalona  zmieniły się one w dobre duszki.Ich moc pomogła w zamknięciu  szczeliny pandorycznej.
Myślałam,że czarownica  Pi opowie mi coś o tych  szczelinach ale ona odesłała mnie do Elizabeth.




Niestety Elizabeth  nic mi nie powiedziała  .....mam czekać aż mnie wezwą na zebranie rady....
Nie lubię czekać ...dlatego wybrałam się znajomą nam drogą ,mając nadzieję że tam są odpowiedzi na nurtujące mnie pytania!





Phi.....trudno  brak informacji  na temat  Szczelin Pandorycznych!!! cdn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

.