piątek, 13 maja 2016

A nocą ...


***Nocą  kiedy wszyscy  śpią ja buszuje po internecie i sprawdzam to co inni  nagrali ..trafiłam na  kilka fajnych filmików na youtube :)


I tak znalazłam filmik o nowym obszarze  (no nie dla  mnie) a chodzi  Eponę! 
Był to  filmik o bugach  w grze dzięki którym mogłam odwiedzić eponę i spokojnie  sobie po niej spacerować :))

Hahaha..cudowne uczucie  móc zobaczyć te magiczną krainę...odkrycie jej będzie równie fascynujące  co odkrycie DUD! 
Pora na spacery po Eponie nie ciekawa bo ciemno przecież noc!!! Poczekam do rana i spróbuję po raz drugi  i mam nadzieję,że wrażenie będzie jeszcze większe...aaaa zapomniałabym ....hihi zdjęcia  tak zrobiłam chyba 2 ...nie pamiętam...ale  moment....






Jak widać zdjęcia nocne nie  są za ciekawe ale  mają być dla mnie pamiątką tej specjalnej nocy i tego spaceru:) a przy okazji dziękuję za ten filmik ...*Haley Skywall*  ♥♥♥

Obiecuję,że następna wizyta w Eponie........ale na legalu będzie najszybciej jak się da.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

.