czwartek, 12 maja 2016

ScarletChampion

ScarletChampion
-------------------------------------------------
Pamiętam jak jeździłam  do stajni  oglądać konie ..Ona jako pierwsza wpadła mi w oko 
i chociaż nie było  mnie stać  na jej zakup..to odwiedzałam ją codziennie:)
Zakochałyśmy się w sobie  od pierwszego spojrzenia...i ta miłość przetrwała  do dziś i będzie trwać wieki.
To był zdaje mi się piątek...jak zawsze pierwsze co robię to włączam komputer....Star Stable i już jestem w  mojej stajni. Dzień na sso zaczynam od zrobienia zadań ...więc szybko wybieram konia i szybko  wio!!! ...hm hm momencik....to jakiś bugg? podły wstrętny  bugg..      nie  a l e  .Scarlet już czeka  w  boksie !!! w mojej stajni??? Jak.. ..........  co jest? ..
 a ona  parska  z radości na mój widok!!!!!

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHhhhhahahahahahahahahaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
K.O.C.H.A.M.  C.I.Ę  ♥♥♥ ..i dziękuję...

Scarlet Champion  -- koń andaluzyjski 


Obecnie posiada poziom  12 ale trenuje codziennie i niedługo  będzie prawdziwym championem!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

.