piątek, 13 maja 2016

cd..nocnego buszowania :))


Szukałam już od jakiegoś czasu  programu do obróbki zdjęć ale nie tylko.
Zaglądając na inne blogi  widzę te zdjęcia albo szare albo jakieś skoloryzowane  albo co gorsza po prostu zrobione i wstawione na bloga  bez żadnej obróbki:(
Chcę aby ten blog ..mimo że nie ma aktualnie obserwatorów  był magiczny. Wciąż szukam  nowych pomysłów na wygląd  .. i dziś podczas nocnego szperania po necie znalazłam .....piZap-a ♥
Link do tego programu znajdziecie na końcu tego postu ...co to jest i jak się rozgryza???
Szczerze powiem ...jeszcze nie wiem...ale mam zamiar pobawić się troszkę i kolejne  próby zrobienia czegoś nowego będę pokazywać....teraz już wiem,że muszę robić  wiele o wiele  więcej zdjęć  niż robię w tej chwili!!!
Cóż ...co udało mi się odkryć...piZap  daje bardzo dużo możliwości obróbki zdjęć ale i nie tylko..dziś w nocy rozpracowałam tylko  obróbkę zdjęciową ale i tak nie do końca...efekt  mojej pracy?



tak wygląda zdjęcie przed obróbką 


a tak już po małej zmianie...jak widać  jest mała zmiana koloryzacji obrazka a ramka jest  już tylko małą wisienką na torcie.

Możliwości jest naprawdę bardzo wiele...kolejny przykład...

I na koniec ....


To na tyle (póki co)  dzisiaj o piZap-ie   ale nie martwcie się cdn.

A dla zbłąkanych dusz które jakimś cudem trafią na bloga    buziolce ogromne papa ...chyba pójdę już spać...

Kurcze obiecałam linka do pizapa.....proszę..

http://pizap.com/

papapapapapa całusów 102 ..♥♥♥♥











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

.